In Chat #1:
In Old Chat #2:

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Tags (Stories Only Please!):

Author Topic: Becoming better at sex  (Read 2113 times)

Offline steg

  • Tears or Blood. You pick the lube
  • Gender: Male
  • Country: scotland
  • Posts: 460
  • Rep: 43
  • One Man Bukkake Gang
Becoming better at sex
« on: November 07, 2014, 09:03:25 AM »
I thought this would be useful for some of the members here:

Let me start by giving advice to women.

If you want to become better at giving head, the next time you're standing around the water cooler or similar and a colleague/friend is telling a story, try nodding along with your mouth open.

Offline RayPistonprowl

  • Testosterone ridden penis wielder
  • *
  • Gender: Male
  • Country: gb
  • Posts: 10152
  • Rep: 582
  • Cockwagging hornbucket
Re: Becoming better at sex
« Reply #1 on: November 07, 2014, 04:54:42 PM »
:troll:
One of the sales clerks turned out to be a pegasister. She noticed me buying ponies and started nattering about which ones she had and we both agreed Luna is best princess and then we brohoofed. -Trill
Oh dear, Ingy is here. That never ends well for me. -the savage
I've never had a koala pee on me but a friend accidentally slipped her thumb in a koala's butthole during a photo shoot. -cosmicwitch
Fucking Fuck Bollocking Piss Flap Beef Curtain Cheesy Knob Head Cunting Dog shit... -wetslut
Ever take a shit that felt like a car crash? -Conrad

Offline steg

  • Tears or Blood. You pick the lube
  • Gender: Male
  • Country: scotland
  • Posts: 460
  • Rep: 43
  • One Man Bukkake Gang
Re: Becoming better at sex
« Reply #2 on: November 07, 2014, 06:39:47 PM »
I thought this would be useful for some of the members here:

Let me start by giving advice to women.

If you want to become better at giving head, the next time you're standing around the water cooler or similar and a colleague/friend is telling a story, try nodding along with your mouth open.

You know if you've read this message, you've tried miming my suggestion out you freak!

Offline McGrath

  • Gender: Male
  • Country: de
  • Posts: 27
  • Rep: 4
  • Owner of his filthy little slave whore
Re: Becoming better at sex
« Reply #3 on: June 04, 2015, 10:54:36 AM »
Is this a troll thread ? :laughgrin:

Offline Addie

  • Mistress Almighty Goddess, Gloria In Extremis
  • *
  • Gender: Female
  • Country: us
  • Posts: 3307
  • Rep: 801
    • RapeCage
Re: Becoming better at sex
« Reply #4 on: June 04, 2015, 02:57:54 PM »
Seeing who started it... probably. :)) :troll:

Offline Itsjustadream

  • Gender: Male
  • Country: nl
  • Posts: 210
  • Rep: 28
  • Bastard
Re: Becoming better at sex
« Reply #5 on: June 04, 2015, 05:40:47 PM »
It's a sincere tip to the ladies (or gay/bisexual guys) by a past member.

He was very dedicated to helping others.
I've had a perfectly wonderful evening. But this wasn't it.

Offline RayPistonprowl

  • Testosterone ridden penis wielder
  • *
  • Gender: Male
  • Country: gb
  • Posts: 10152
  • Rep: 582
  • Cockwagging hornbucket
Re: Becoming better at sex
« Reply #6 on: June 08, 2015, 04:54:14 PM »
^ :rofl:
One of the sales clerks turned out to be a pegasister. She noticed me buying ponies and started nattering about which ones she had and we both agreed Luna is best princess and then we brohoofed. -Trill
Oh dear, Ingy is here. That never ends well for me. -the savage
I've never had a koala pee on me but a friend accidentally slipped her thumb in a koala's butthole during a photo shoot. -cosmicwitch
Fucking Fuck Bollocking Piss Flap Beef Curtain Cheesy Knob Head Cunting Dog shit... -wetslut
Ever take a shit that felt like a car crash? -Conrad

Offline Roswell

  • Gender:
  • Country: ca
  • Posts: 7
  • Rep: 0
  • n00b
Re: Becoming better at sex
« Reply #7 on: October 17, 2015, 07:11:32 AM »
I thought this thread was gonna be about girl giving advice, not the other way around  :laugh2:

Offline magickalsub

  • Gender: Female
  • Country: us
  • Posts: 50
  • Rep: 42
  • n00b
Re: Becoming better at sex
« Reply #8 on: February 12, 2016, 10:54:59 PM »
I'm the one who takes forever trying to figure out what the hell it means before it finally dawns on me.  :))
« Last Edit: February 12, 2016, 10:56:56 PM by magickalsub »

Offline Jewel777

  • Gender: Female
  • Country: us
  • Posts: 9
  • Rep: 13
  • n00b
Re: Becoming better at sex
« Reply #9 on: February 13, 2016, 01:10:23 PM »
Lmao I did 😐

Offline davyg89

  • davyg89my user name and you'll normally find me in chat or on yim if i;m not sleeping
  • *
  • Gender: Male
  • Country: scotland
  • Posts: 162
  • Rep: 16
  • uk/scottish bad guy looking for victims
Re: Becoming better at sex
« Reply #10 on: February 15, 2016, 07:45:06 AM »
hi noticed you hasd posted so was just having a nosey lol  hi
i am a uk/scottish  based rapist and bsd guy always looking for female victims contact me here or on yahoo http://bdsmtest.org/result.php?id=1717422 i did the test the result is here

Offline jdfoxxx

  • Gender:
  • Country: us
  • Posts: 25
  • Rep: 0
  • n00b
Re: Becoming better at sex
« Reply #11 on: March 12, 2016, 07:07:40 AM »
Lol this thread  :))

Offline randomgirl

  • Gender:
  • Country: kp
  • Posts: 2095
  • Rep: 380
Re: Becoming better at sex
« Reply #12 on: August 21, 2016, 07:27:17 PM »
I thought this would be useful for some of the members here:

Let me start by giving advice to women.

If you want to become better at giving head, the next time you're standing around the water cooler or similar and a colleague/friend is telling a story, try nodding along with your mouth open.

:rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl:

Offline steg

  • Tears or Blood. You pick the lube
  • Gender: Male
  • Country: scotland
  • Posts: 460
  • Rep: 43
  • One Man Bukkake Gang
Re: Becoming better at sex
« Reply #13 on: October 06, 2016, 06:18:09 PM »
For the lads.

Remember, opening a woman's legs is like spreading butter. You could use a credit card, but a knife is so much easier.

Online Lee

  • Gender: Male
  • Country: us
  • Posts: 110
  • Rep: 3
  • n00b
Re: Becoming better at sex
« Reply #14 on: November 07, 2016, 12:19:01 PM »
A compatible partner, and lots of sex seems to be the answer for me.

 

Offsite Contacts Email Admins (Offsite) Admins Addie RayPistonprowl Global Moderators Ingenue Red Right Hand Moderators Surrender2U EssenceofRed kittyumbrass the savage Smirkin